Utmaning

Jag har blivit utmanad av Filippa på bloggen Mitt stora köksäventyr och utmaningar säger jag inte nej till. :D

4 matprogram jag gärna ser:
Ärligt talat så ser jag aldrig på tv, så något matprogram blir det aldrig att jag tittar på.
Men det senaste jag såg var den arga kocken i alla fall :'D

4 saker jag har ätit idag:
- Pastapesto
- Hipp Tropisk mangomix (barnmat, hell yeah!)
- Hamburgare
- Marabou mintkrokant

4 smaker jag längtar efter:
- Riktigt krämig vaniljyoghurt (eftersom jag inte har kunnat äta mjölkprodukter på cirka 3 år..)
- Finsk långfil med fruktsmak.
- Fun light amazing grape (VARFÖR slutade de sälja den, whyyyy?)
- Salmiakki (finskt godis, nom nom nom!)

4 saker på önskelistan:
- En vitlökspress
- En ökenräv

(you get my point, right?)
- En ny dammsugare
- Ett presentkort på odiumclothing, gärna på cirka 10 000 kronor xD

4 smaker jag avskyr:
- Kaffe - jag förstår verkligen inte vad som är tilltalande med att sörpla i sig den här drycken? I bakverk MUMS! men annars ISCH!
- Mjölk - japp, smaken av ren mjölk tycker jag är brutalt äcklig.
- Mörkt rågbröd - faller mig inte i smaken.
- Mjuka och varma äpplen - I min värld existerar inte äppelpaj!

4 personer vars bloggar jag uppskattar, och därmed också utmanar:
Jeanette med bloggen Häxans mat
Decdia med bloggen Decdia
Monika med bloggen Kakabaka
Camilla med bloggen Mingodasida

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh! en utmaning!!! :D

vad trevligt!!! :D

Jag antar utmaningen och kommer att svara på den i min blogg i morgon! :D



Kram/Jeanette

2010-11-25 @ 19:21:45
URL: http://haxansmat.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ja usch det är en del ja :D

Dock känns d bara som klotter. Vore skönt om man kunde få ta bort allt :P

Söt blogg du har :D

2010-11-25 @ 23:50:07
URL: http://fysh.blogg.se/
Postat av: Diana

Rolig utmaning, tack så mycket!

Kan du påminna mig liiite senare, jag har ett helvetes massa att gå igenom nu så det är lätt att det försvinner från huvudet. Haha

2010-12-01 @ 06:44:14
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Mingodasida

Hej!



Tack, va roligt att höra att du gillar Mingodasida! Tyvärr har jag dels varit upptagen på olika håll, dels varit sjuk en tid så jag inte hunnit ägna mig åt bloggen på ett bra tag nu. :(



Jag uppskattar nomineringen till utmaningen men hinner inte riktigt med den just nu känner jag. Hoppas du inte tar illa upp!



Kram

Camilla

2010-12-02 @ 10:42:36
URL: http://mingodasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0