Kista konditor och bagerimässa

Igår var jag på mässa med min skola :) Det var verkligen sjukt kul med massa smakprover och intressanta bröd som man ville ha receptet på!



Macarones fick jag äntligen smaka på, jag tyckte inte att det var så "Wooooow" som hela världen antyder. Definitivt inte värd sitt dyra pris som folk brukar betala.



Piffiga skådebröd :)







det var mycket jag inte kunde smaka eftersom det var mjölk i, tyvärr!





Men hungrig behövde jag inte vara ändå. :P När man var trött på sötsaker var det bara att börja provsmaka bröden istället.



Fina cakepops.





Dagens fångst! Massa gratis grejer, tjuhuu! Fick även recept och hur mycket broschyrer som helst.
Det enda dåliga med mässan var att det var bara företag som fick köpa produkter.. jag hade gärna velat köpa storpacken av marsipan.



Bild snodd från en klasskompis eftersom jag är dålig och inte fotar människor. Jag står och ser bitter ut i mitten. xD

Jag hoppas på att kunna åka på mässan fler år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0