Chocolate dream cupcakes

Igår testade jag dessa snabbmuffins som nyligen kom ut i affärerna:



Jag har alltid fnyst på näsan åt sådant här innan, för det som är gjort från början är ju ändå aaaaalltid godast har jag tänkt. Men jag blev verkligen positivt överraskad av de här muffinsen!



Supergoda blev de, små men verkligen jättechokladiga och goda! Hade jag blivit bjuden på dem någonstans hade jag aldrig kunnat ana att de var pulvermuffins.
Det enda man behöver tillsätta är 1 dl vatten i smeten och 50 gram smör till frostingpulvret. Man fick till och med sött strössel med. :) Så jag kan verkligen rekommendera stressade personer att prova det här om ni ska bjuda på nåt gott! Jag var lite väl frikostig med frostingen på varje muffins så den räckte inte till alla 10 muffins tyvärr så tänk på det ;)



Nom nom!

Kommentarer
Postat av: AnnaSolros

Kul grej, ska jag lätt testa :D Jag brukar aldrig orka göra frosting, och då blir det ju bara vanliga tråkiga muffins ^^

2011-11-15 @ 18:40:48
Postat av: Jen

Dom ser ju faktiskt riktigt goda ut ju! (:

2011-11-16 @ 17:41:44
URL: http://littledessert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0