Tyskt ölbröd och total lycka!

Jag vet, jag har inte uppdaterat denna kategorin på läääänge, och nu är det bara 2 veckor kvar av min utbildning, tiden har rusat iväg!
Jag skulle säkert vara väldigt ledsen över att skolan är slut om det inte vore för att jag har fått sommarjobb som konditor :D Jag är så sinnesjukt glad över detta, och vad som är ännu bättre är att jag ska få jobba tillsammans med en klasskamrat som hjälpte mig få jobbet dessutom, så skojigt det ska bli!

Men, det jag egentligen skulle ha med i detta inlägg var ett tyskt ölbröd jag gjorde i skolan igår :D Vi fick varsitt bröd att göra, ett utländskt och sen skulle vi presentera det på ett snyggt och säljande vis.



Jag tyckte inte det var så gott dock.. var lite väl många sorters kryddning i men såhär blev det:



Och jag la upp min presentation såhär, som en picknickkorg :D





Med öl såklart eftersom det nu var ölbröd! xD


Kommentarer
Postat av: e§

Lämna en kommentar eller två :D

2012-05-04 @ 22:50:42
Postat av: e§

Lämna en kommentar eller två :D

2012-05-04 @ 22:50:43
Postat av: elin

såg i alla fall inbjudande och gott ut!

2012-05-04 @ 22:51:06
URL: http://tankebanken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0