Dagens tårtor

Det var ju ett tag sen jag skrev nåt om min skola :) Det är inte mycket kvar nu, jag tar ju examen redan 20 maj iiihp!
Nu är jag på praktiken mån-ons och i skolan tors-fre för att lära mig det sista eller hur man nu ska säga.

Så jag tänkte visa upp två tårtor jag gjorde i skolan idag.



Frukttårta



Prinsesstårta :)
Nånting jag verkligen inte är någon mästare på enligt mig är att skrivaaaa på tårtor, baaah, jag blir helt skakig när jag ska göra det, men det kommer väl med tiden. Annars tycker jag att allt flyter på väldigt bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow, jag tycker du har blivit jättebra.

2012-03-29 @ 15:34:10
Postat av: Gaymasen

MEN vad gott. Sugen jag blev nu. fy på mig. Haha.



Och ja det är bra. Men jag vill ha fina naglar fast jag inte hanterar bakverk. :P måste sluta på naglarna ^^

2012-04-01 @ 10:48:28
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Emma

Vilka fina tårtor! För övrigt tycker jag att din text är fin, inget fel på den!! Men, man är ju alltid sin egen hårdaste kritiker!

2012-04-01 @ 13:00:44
URL: http://www.matochglass.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0