Examensdag

Jahapp. Idag var det examensdags. Igår var jag min sista dag i skolans bageri och idag klockan 14.00 tar jag examen. Jag är både ledsen och glad över detta, för det känns ju helt galet kul att jag nu kan kalla mig konditor och bagare och det kommer nog bli väldigt kul att jobba som konditor på Ica maxi i sommar. :D Men samtidigt har tiden gått alldeles för fort och jag vill ju lära mig meer och jag kommer sakna min klass så sjukt mycket redan imorgon förmodligen. :'D

Men oj vad jag har lärt mig saker under den här utbildningen och jag är så glad över att valde att söka. När jag tänker på hur lite jag visste om bagerivärlden och chocken man fick över hur annorlunda det är att baka på ett jobb än hemma känns det helt gaaalet! Men jag är lättad över att det ändå var så roligt som jag föreställde mig!

Jag hoppas också att ni läsare har tyckt det var roligt att läsa lite inlägg om vad vi har hållit på med i skolan även fast jag har varit ganska dålig på att uppdatera på grund av att min lärare satte stopp för att fota inne i bageriet ganska tidigt av utbildningen. xD



Kommentarer
Postat av: Anonym

Trots fotoförbjud så tycker jag att du har smygfotat ganska så bra..;)

2012-05-17 @ 10:19:57
URL: http://sotawesslan.blogg.se/
Postat av: AnnaAwesome

Grattis =) Hoppas på att få se mer bakverk!!

2012-05-17 @ 22:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0