Cornflakesrosor

Så fort julafton äver över är det hej då till julen för mig, då vill jag på en gång ta bort allt julpynt.
Så nu avslutar vi julen på min blogg med recept på cornflakesrosor. :)
Eftersom jag verkligen älskar att baka bestämde jag mig detta år för att ge bort massa sötsaker i julklapp. Dessa cornflakesrosor var en av de bakverken jag gav bort. De andra kan du hitta här:
Kanelsnittar
Rischoklad
Ingefärsdrömmar
Vit fudge
Vintervit ischoklad
Hallonkola



Ingredienser:

200 gram smält blockchoklad
40 gram kokosfett
1,5 dl kokos
3-4 dl cornflakes

Smält kokosfettet tillsammans med chokladen.
Blanda i kokos och cornflakes.
Låt stelna i formar i kylskåp.


Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

oh det måste jag testa!

2010-12-28 @ 08:37:53
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0