(Lchf) Club sandwich

En club sandwich för lchf-are! Men jag rekommenderar även andra att prova det här receptet för det var såååååå gott. Och visst ser den awesome ut?



Recept för 2 stycken club sandwich:


5 st ägg
1 dl grädde
peppar
salt
1 pkt bacon
2 st kycklingfile
chilipulver
sallad
tomat

Gör så här
Mixa ihop äggen och grädden. Stek omeletterna och krydda med salt och peppar. Skiva kycklingen  till önskad storlek och stek dem och sedan baconen. Krydda kycklingen under stekning med chilipulver. Lägg på kyckling, bacon, tomat och sallad på den färdiga omeletten och rulla ihop. :)

Kommentarer
Postat av: clara gunillas barn barn

Heej! de ser jätte gått ut jag måste prova(L)

2011-02-02 @ 16:37:28
Postat av: AnnaSolros

Det ser ärligt talat så jävla FET gott ut..... Men omeletten ser tjock ut.. Å jag måste ha dressing till allt det torra... Jag är tjock, men jag ÄLSKAR mat :D

2011-02-04 @ 03:19:40
Postat av: Orichime

Så jävla asgott ser det ut :(

2011-02-08 @ 21:36:30
URL: http://Orichime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0