Mathem.se

Jag fick ett mejl från mathem.se om att skriva ett inlägg där jag besvarar två frågor för ett gott ändamål, efter att jag skrivit inlägget skänks 50 kr till BRIS. Jag tyckte det var en piffig idé och har inget emot att samtidigt göra lite reklam för företaget, att få matkassar hemlevererade till dörren kan verkligen vara skönt ibland. :)

Detta är frågorna och mina svar:

- Vad gör dig mest stressad när du handlar mat?När jag handlar mat gör det mig mest stressad att tänka på att det är massa andra saker man måste göra efteråt. Vi brukar storhandla en gång i veckan, det känns mer praktiskt, men den dagen vi handlar känns alltid väldigt kort eftersom det tar lång tid i butiken och sedan måste alla varor plockas upp när vi kommer hem.

- Vad irriterar du dig mest på i matbutiken?
Jag irriterar mig mest på att behöva stå i långa kassaköer. Och alla pengar som försvinner när man betalar. ;)


Jag har donerat 50 kr till BRIS via MatHem.se, matbutik på nätet med matkassen.

Kommentarer
Postat av: Jen

Kul! (:

2011-10-03 @ 18:11:22
URL: http://littledessert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0