Tårtbilder från praktiken

Idag var båda min handledare hemma på grund av feber de stackarna. De hade satt in ett butiksbiträde som reserv som tydligen också skulle vara utbildad inom bageri som jag förstod det. När jag kom till praktiken i morse såg hon galet lättad och väldigt glad ut över att jag också skulle vara där och tydligen hade hon inte alls bageriutbildning utan kallskänk :'D Så jag fick ha ansvar över konditoriavdelningen idag helt random. But I dont mind! Lärorikt :)

Jag tänkte passa på att visa några tårtor jag gjorde idag och ofta får göra där.



Hallongräddtårta. Jag var så sjukt dålig på att lägga på gele innan praktiken började, men nu är jag inte kass alls längre :D



Prinsesstårtor.



Och blåbärsbomb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0