Bloggtips!

Jag tänkte faktiskt skriva nu och tipsa om en väns nystartade blogg! :D
Hon ska nämligen baka sig igenom boken 7 sorters kakor, och sedan blogga om det. På samma sätt som huvudpersonen i filmen Julie och Julia gjorde med en kokbok. Har ni inte sett filmen så rekommenderar jag er att snarast göra detta!
 
 
För nåt år sen när jag hade sett filmen så blev jag också superinspirerad och ville göra det, jag valde till och med en bakbok men sen tog jag aldrig itu med det tyvärr inte en enda recept har jag gjort ur den stackars lilla boken!
 
Så jag tycker ni ska kika in på hennes blogg genast och följa hennes resa genom 7 sorters kakor!
 
http://lillalandetfika.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0